Klachtenprocedure AEB Amsterdam

Niet tevreden? Laat het ons weten.

AEB Amsterdam zorgt dagelijks met meer dan 300 medewerkers voor het scheiden en verwerken van afval voor onze partners. Meestal verloopt dit proces goed, maar soms kan er iets misgaan — zoals een onjuiste factuur of tijdelijke problemen met onze bereikbaarheid. Laat het ons weten als u ergens niet tevreden over bent. Uw melding helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren.

Heeft u een klacht over onze dienstverlening? Stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar klachten@aebamsterdam.nl. Klachten kunnen alleen via dit e-mailadres in behandeling worden genomen. We doen ons uiterste best om uw klacht snel en zorgvuldig af te handelen.

Klacht melden bij AEB

  1. Meld uw klacht zo spoedig mogelijk
    Stuur een e-mail naar klachten@aebamsterdam.nl. Vermeld hierbij uw klantnummer, de reden van uw klacht en voeg eventuele bewijsstukken toe. Wij zorgen ervoor dat uw klacht correct wordt geregistreerd en in behandeling wordt genomen.

  2. Onderzoek van uw klacht
    Onze klachtenbehandelaar onderzoekt uw melding en beoordeelt de ingediende informatie. Indien nodig nemen wij contact met u op voor aanvullende gegevens.

  3. U ontvangt een reactie van ons
    U ontvangt per e-mail een reactie met de uitkomst van het onderzoek en onze conclusies. We streven ernaar om binnen 5 werkdagen te reageren, en geven uiterlijk binnen 10 werkdagen een inhoudelijke terugkoppeling. Als het onderzoek meer tijd vergt, informeren wij u hierover.

  4. Geef aan of u tevreden bent met de afhandeling
    Laat ons weten of u tevreden bent over de manier waarop uw klacht is behandeld. Uw feedback helpt ons om onze dienstverlening en processen verder te verbeteren.